Για ένα δύσκολο πρώτο εξάμηνο προετοιμάζεται η Coca Cola HBC, η διοίκηση της οποίας ξεδίπλωσε αρκετές πτυχές της στρατηγικής που θα ακολουθήσει τη φετινή χρονιά σε κομβικούς τομείς στη διάρκεια τηλεδιάσκεψης για την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων για τη χρήση του 2020.
Ιδιαίτερη αναφορά, έκανε στην κατηγορία του καφέ και την Costa Coffee. Όπως είπε ο διοικητικός ηγέτης της Coca Cola HBC ύστερα από επτά μήνες παρουσίας στον χώρο, έχει καταφέρει να τοποθετήσει το προϊόν σε 14 αγορές και είναι κοντά στην τοποθέτησή του σε ακόμη 6 με 7 αγορές μέσα στην χρονιά, αναφέροντας πως το χαρτοφυλάκιο της Costa Coffee είναι το «βαρύ πυροβολικό» για δυναμική επέκταση. Έσπευσε πάντως να τονίσει ότι χρειάζεται υπομονή καθώς το λανσάρισμα της Costa Coffee έγινε μόλις πέρυσι, υπογραμμίζοντας πως η κατηγορία του καφέ θα αποτελέσει καταλύτη ανάπτυξης τα επόμενα χρόνια για την εταιρεία.